luni, 8 decembrie 2014

10 Beauty And Non-Beauty Favourites



 Buna,dragele mele !

 In seara asta m-am gandit sa va scriu despre 10 lucruri pe care eu le iubesc- fie ele de ingrijire personala,fie nu- si pe care le recomand cu drag fiecareia dintre voi .

EN: Tonight I thought about writing to you about 10 things I love -beauty and non-beauty  - which I recommend for each of you.


1. Flormar - long wearing lipstick




Un ruj de nuanta inchisa este esential in sertarul cu machiaje al oricarei femei. Atunci cand il port devine un accesoriu, ma face sa ma simt o femeie puternica,increzatoare. 
 EN: A dark lipstick is an essential in every girl's make-up bag. When I wear this lipstick, it becomes an accesory, it makes me feel a strong and confident woman.

2. Laptele demachiant "Hydra vegetal" - Yves Rocher


                                      




   Tipul tenului meu este sensibil, cu tendinte de a deveni uleios in zona T . Laptele demachiat 'hydra vegetal' este ideal pentru tenu meu , il curata lasand pielea hidratata.
EN : My skin type is sensitive, with a tendency to become oily in the T zone. The 'hydra vegetal' cleansing milk it's ideal for my skin leaving it very soft and clean.

3. Revista ELLE ( ELLE Magazine )




   Revista Elle este una dintre revistele mele preferate de moda. Editia din luna Decembrie nu am avut timp sa o cumpar,dar cu prima ocazie o voi face. Articolul meu preferat din editia din Noiembrie este 'PURE RED-un ruj rosu pentru fiecare' si citind-ul am descoperit mai usor ce nuanta de rosu mi se potriveste. Rujul rosu este de asemenea un 'must-have' .
EN : ELLE Magazine is one of my favourite fashion magazines. I didn't have time to buy the December edition, but I promise I'll buy it soon. My favourite article from the November edition is 'PURE RED- a lipstick for everyone' and reading it I discovered easily what type of red lipstick suits me. The red lipstick is also a must-have.

4. Parfumul Pierre Cardin- Vertige pour femme


 Primul lucru pe care l-am admirat la acest parfum a fost aspectul, iar mai apoi mirosul . Eu l-am primit cadoul, dar va las mai jos un link de unde puteti comanda online acest produs: 
EN : The first thing  I admired about this perfume was its aspect, and then its smell. This was a gift from my aunt, but you can buy this online too.

5. SpongeBob SquarePants

Desene animate,imprimeuri pe bluze, servetele sau ghiozdane- iata una dintre marile mele obsesii . Fericirea acestui personaj imi da o stare permanenta de bine. Colectia lui Jeremy Scott de la Moschino m-a lasat cu gura cascata . Am adorat piesele vestimentare cu acest imprimeu.
Bluza este de la magazinul CROP
Ghiozdanul - Second Hand
EN:  Cartoons, prints on blouses, napkins or bags- one of my greatest obssesion. The happiness of this character gives me a permanent state of joy. The collection of Jeremy Scott from Moschino left me stunned . I like every clothes from this collection.

 6. Isaac Marion - Warm Bodies




'Warm Bodies' este una dintre cartile care m-a captat de la primele randuri. O recomand tuturor si nu vreau sa spun mai multe despre continutul ei aici pentru ca totul este mai frumos atunci cand descoperiti singuri.
EN : 'Warm Bodies' is one of the books that captured my attention from the first rows. I recommend it to everyone and I don't what to say more about its content because everything is more beautiful when you discover it yourself.

7. Ceasul AVON


Imprimeurile florale au fost in trend in ultimii ani. Eu  nu am fost de la inceput adepta acesta, insa acest ceas a devenit unul dintre preferatele mele. 
EN:  Floral prints were a trend in the last few years. I was not a fun of it at first, but this watch has become one of my favourites.

8. Inel Meli Melo ( Meli Melo ring )


 Iubesc acest inel care ma trimite cu gandul la arta de fiecare data cand il privesc. L-am cumparat anul trecut de la reduceri din magazinul Meli Melo.
EN :  I love this ring that makes me feel about art everytime I look at it. I bought it last year from sales in Meli Melo store.

9. Pudra Avon Ideal Flawless


Recomand aceasta pudra tuturor celor care doresc o infatisare 'flawless' . Eu sunt foarte multumita
de aceasta.
EN : This powder is ideal for a flawless look . I use it everytime I put make-up on .

10.Dumb Ways To Die


   
  Sunt dependenta de acest joc . Nu trece o zi fara a incerca sa salvez de la moarte acesti omuleti simpatici.
EN: I am addicted to this game. I can't stay a day without trying to save from death this lovely creatures.

Un comentariu:

  1. ♡♡ Pudra de la avon o am si eu si este printre preferatele mele, la fel si ceasul ♡ pupici, Bianca :*

    RăspundețiȘtergere